17 Ekim 2012 Çarşamba

Bugün Ne Giysem ????

Bu günler de havalar son derece dengesiz . Herkes hasta ya da hasta gibi hissediyor. Bir an sıcak olan hava aniden serinliyor ve terlerken ik dakika içinde üşümeye başlayabiliyorsunuz . 


Özellikle sinemaya , bir sergiye yada bir konsere giderken bugün  ne giysem diye düşünüyorsanız ;  bakın bugün size kendi tarzımdan esinlenip  bir kombin hazırladım . 



Seçtiğim parçalar bu sezon her yerde olan parçalar. Rahatlıkla bulabileceğinizi düşünüyorum .

Ama yine de nerden oldukarını sizin için yazdım .   

1- Parka : Polyvore, yesstyle.com 

2- 2 farklı tip bluz  Jades24 ,

3- Deri görünümlü tayt: Topshop (ufak bir öneri: eğer bacaklarınızın kalınlığından şikayet ediyorsanız deri hariç siyah kumaş bir tayt kullanın . Parlak malzeme her zaman daha kalın gösterir ışık yansımasından dolayı . ) 

4- Çanta : Asos.com (Sırt çantaları bu sene çok var . bence çok kullanışlı . )

5- Ayakkabı : Converse . ( Evde eski bir siyah conversiniz varsa az kullandığınız ; aksesuarcılarda satılan zımbaları bir ayakkabıcıda taktırıp kullanabilirsiniz . Şekli ve adedide size bağlı olur böylece :)))

6- Bileklikler : River Island ( Siz kendi sarı metal ve siyah bilekliklerinizide birleştirebilirsiniz. )

7- Gözlük : RayBan 

8- Ojeler : O.P.I 

Herkese keyifli bir gün dilerim :)))))


2 yorum:

  1. hepsi çok şık gözüküyor. Bu arada blogumda ödülün var:)

    YanıtlaSil
  2. Deri görünümlü tayt bu sezon edinilmesi gereken bi parça gerçekten ! Bana da bekleriiimm ;)
    Sevgilerr

    kisiseloutletim.blogspot.com

    stylishtricks.blogspot.com

    YanıtlaSil